1.2 Når en bestilling er pakket, kan den ikke lenger avbestilles eller endres, og bestillingen må i stedet returneres til oss i samsvar med punkt 10 nedenfor. Da varene våre sendes fra Asia, kan det være lengre transporttider som vi ikke har kontroll over. Hvis produktene allerede er sendt til deg, er avbestilling ikke mulig. Vennligst vent til du har mottatt varene og send dem tilbake til oss. Du kan selvfølgelig informere oss om avbestillingen på forhånd. For å sikre raskest mulig retur, ber vi deg sende oss en bekreftelse på at varene er sendt.
Tidlig tilbakebetaling er mulig tidligst 16 uker etter mottak av bestillingen hvis varene ikke er mottatt.
1.3 Da vi arbeider med et fullt automatisert system, blir bestillinger satt i gang umiddelbart etter at de er lagt inn. Vi er derfor dessverre ikke i stand til å avbryte forsendelsesprosessen før levering, så refusjon før mottak av varene er kun mulig innen 24 timer etter at bestillingen er lagt inn.
2. Retur og refusjon
2.1 Vår returpolicy er en del av disse vilkårene og betingelsene som gir deg tilgang til og bruk av nettstedet vårt.
2.2 Hvis du ikke er helt fornøyd med bestillingen din, kan du gi oss beskjed via e-post om hvilket produkt du ønsker å returnere, og returnere produktet til oss. Angrefristen er 14 dager fra den dagen du eller en tredjepart som du har utpekt, og som ikke er transportøren, har mottatt eller tatt imot de siste varene.
2.3 Returfrakt og kostnader er for kundens regning og risiko.
2.4 Produktet må være mottatt av oss for å være berettiget til refusjon. Vi vil inspisere det returnerte produktet ved mottak.
2.5 Du må sørge for at produktet returneres til oss i samme stand som du mottok det, og at det er godt pakket. Produktet må være ubrukt, produktetikettene må ikke være manipulert, og produktet må være i originalemballasjen. Hvis et produkt returneres til oss i en uegnet tilstand, forbeholder vi oss retten til ikke å akseptere returneringen av produktet.
2.6 Vår behandlingstid for returneringer avhenger av bestillingen din.
2.7 Hvis vi er fornøyd med tilstanden til det returnerte produktet, sender vi deg en e-post der vi godkjenner returen. Etter at vi har sendt deg en bekreftelse på godkjenning av returforsendelsen, vil beløpet bli refundert til kontoen som ble brukt til å legge inn bestillingen.
2.8 Tilbakekallingen er fullført når vi har mottatt de fysiske varene.
2.9 Siden varene våre sendes fra Asia, kan det være lengre transittider som vi ikke har kontroll over. Hvis varene allerede er på vei til deg, er det ikke mulig å avbestille. Vennligst vent til du har mottatt varene og send dem tilbake til oss. Du kan selvfølgelig informere oss om avbestillingen på forhånd. For å sikre raskest mulig retur, ber vi deg sende oss en bekreftelse på at varene er sendt. En tidlig tilbakebetaling er mulig tidligst 16 uker etter mottak av bestillingen hvis varene ikke er mottatt.
2.10 Hvis du ønsker å returnere et produkt på grunn av ombestilling, er returkostnadene for din egen regning. I tilfelle vi har levert en feil eller defekt vare, vil vi dekke returkostnadene, forutsatt at feilen er bekreftet.
For å reklamere på en defekt, må du sende en tydelig video av problemet til vår kundeservice. Hvis feilen ikke kan bekreftes via videoen, kan vi be om at produktet returneres for en fysisk inspeksjon. Hvis feilen blir anerkjent etter inspeksjon, refunderer vi returkostnadene. Hvis feilen ikke blir bekreftet, er returkostnadene på din regning.
3. Trinn for kansellering
Trinn 1: Fyll ut returskjemaet. Klikk hier for skjemaet
Kontakt vår kundeservice via e-post kundeservice@norlenka.no Oppgi årsaken til returen i meldingen og legg ved et bilde hvis produktet er defekt. Husk å legge ved returskjemaet i e-posten.
Trinn 2: Send inn produktet ditt.
Send varene sammen med det utfylte returskjemaet til adressen på returskjemaet. Sørg for at pakken har en sporingskode. Som avsender er du ansvarlig, og vi ønsker ikke at det oppstår misforståelser.
Vårt hovedkontor ligger i Nederland. Vær oppmerksom på at du må sende returforsendelsen til Kina.
Trinn 3: Motta kjøpesummen på bankkontoen din.
Så snart vi har mottatt pakken, sørger vi for at kjøpesummen blir satt inn på bankkontoen din innen 5 virkedager!
Bruk kun én returmetode med sporingsnummer, slik at vi kan registrere returforsendelsen din. På denne måten informerer du oss på forhånd om returforsendelsen, og vi kan tydelig registrere de mottatte varene til den riktige bestillingen. Dette er den eneste måten å garantere en rask refusjon på. Etter at vi har mottatt returforsendelsen, blir vi informert om mottakelsen, og refusjonen kan gjennomføres. Bruk kun en forsendelsesmetode med sporingsnummer for returforsendelsen, slik at vi kan tilordne returforsendelsen din..